Friday, September 02, 2005

麥皮第二日上課


今日係麥皮第二日返學, 我唔駛番大陸,請左日假去睇佢。

今日要著運動衫,佢好開心,佢阿媽一樣咁開心--> 







同第一日唔同, 第一日家長可以陪上課, 但第二日就要自己上堂。好彩佢都冇喊。一同我地講完Bye Bye就標o左去玩玩具(._.;)...

Thursday, September 01, 2005

麥皮上學去

今日麥皮終於番學啦! 我o既心情興奮又緊張。好似係自己番學咁。但係D咁重要o既日子,隻衰佬竟然要番大陸.... 唉,唯有我自己肩負重任啦。





麥皮"子貝"起書包番學啦.... 咦?!.... 唔對路喎.... 呀!!.. 唔記得換校服呀!!!







嗱,著番校服, 零舍醒目!







"子貝"埋書包, 唔會打交 ->







好啦, 擺完POSE, 要出發啦!






番到學校, 佢第一時間梗係去玩啦....


























呢個就係佢第一日番學o既情況o勒。第一日係俾佢適應學校生活, 所以只係上o左一個鐘, 而且可以家長倍同。但第二日開始就唔一樣啦, 佢要自己同其他小朋友上堂,要大個仔啦.

Sunday, August 28, 2005

玩LEGO

麥皮仔快要番學,要買張書枱俾佢。揀o左好耐,最後都係鎖定Wise Kids果度D枱。吉蒂就好努力咁揀枱, 而麥皮就當然係發揮佢最強果瓣--!




有乜玩? LEGO囉! 不過呢D唔係普通o既LEGO,呢D係真係成舊磚咁大o既............LEGO!








<--真係好大o架!


你睇佢幾努力! --->